Tuesday, January 6, 2043

שלום שמי אפרים וכיום אני בן 62. אני נשוי באושר לזהבית עם שני ילדים בוגרים. לאחרונה השתחררתי משירות קבע מסודר בחיל האוויר שם הייתי אחראי על אגף תחזוקה, וכיום אני עובד בחברת שיווק.
לאור עבודתי המצריכה שעות רבות מחוץ לבית אני נאלץ לאכול בחוץ בשעות לא מסודרות וארוחות לא מסודרות, לרוב פחמימות. בעקבות זאת עליתי במשקל, לפחות 25 ק"ג עודפים.
בנוסף נחתכתי לפני כשבועיים ביד אבל הפצע עדיין לא החלים. בזמן האחרון אני מרגיש מאוד עייף, כבר בשעות המוקדמות של אחר הצהריים, אני כל הזמן צמא ויוצא להתפנות כל חצי שעה בערך.

האם תדע באיזו תופעה מדובר? האם תוכל לייעץ לי מה לעשות?

תודה, אפרים.

1 comment:

קרולה באגר said...

הנושא שלכם מעניין מאוד, העברתם את הנושא של הבלוג בצורה מעניינת, , טוב שנדע טוב יותר על הסוכרת שזוהי מחלה שתוקקפת הרבה מהאנשים באוכלוסייה
הצלחנו ללמוד מהבלוג שלכם הרבה
לירוז, שחר ודור י'1